usuwanie klasy z niej samej

pyt Q

no jak jako przykłady podajecie inne zabawki pokroju php jak java czy c# to faktycznie to nie działa. Jacek Sołtysik pisze:
wiesz co "uchodzisz" w twoich teksatach na "wielkiego programiste", to po co uzywasz takie zabawki jak PHP ? Ja zawsze uznaje zasade ze jak jeden czlowiek mowi ze jestes pijany to nic szczegolnego, jak mowi to już drugi ze jestes pijany to nalezy sie zastanowic czy napewno nie jestes, jak mowi trzeci to pora isc spac ;)

odp A

Jacek Sołtysik pisze:
no jak jako przykłady podajecie inne zabawki pokroju php jak java czy c# to faktycznie to nie działa.
wiesz co "uchodzisz" w twoich teksatach na "wielkiego programiste", to po co uzywasz takie zabawki jak PHP ? Ja zawsze uznaje zasade ze jak jeden czlowiek mowi ze jestes pijany to nic szczegolnego, jak mowi to już drugi ze jestes pijany to nalezy sie zastanowic czy napewno nie jestes, jak mowi trzeci to pora isc spac ;)
keczerad pisze:
nie ja właśnie jestem programistą zabawek w php i nie dorastam ludziom piszącym np. w C++ do pięt, tyle że jestem tego świadomy i nie twierdzę, że php to super język.

odp A

jak zrobię to wewnątrz klasy to mam pewność, że po usun() bylo unset, a jak jest po za klasą to takiej pewności nie mam i jak potem coś zostanie namieszane to ja za to wylecę, a nie osoba, która niewłaściwie używała klasy. oczywiście rozwiązaniem jest sprawdzanie w każdej funkcji czy nie była wywołana funkcja usun, ale to durne obchodzenie problemu, gdzie zamiast jeden linijki na klasę mam 3 linijki na każdą funkcję w klasie. []
Cóż. Bohatersko zwalczaj problem który sam sobie tworzysz. :)

odp A

pisze:   Człowiek ci odpowiedział i zwrócił uwagę na poważny błąd rzeczowy. Jesli uważasz to za czepianie się słówek, to masz jeszcze długą droge przed
jeśli używanie skrótu myślowego to jest błąd rzeczowy to gratuluje.
Ad rem
Gdyby to było możliwe, to by działał unset na $this. A nie działa i opis w manualu stwierdza to wprost.